مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:302023-10-23اقتصادي

پیش بینی رشد صادرات گیلان تا پایان سال/ لینک شدن تجار به اتاق بازرگانی


رییس اتاق بازرگانی گیلان، از لینک شدن کلیه تجار و بازرگانان به سایت اتاق بازرگانی خبر داد و بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال شاهد رشد صادرات گیلان باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس اتاق بازرگانی گیلان، از لینک شدن کلیه تجار و بازرگانان به سایت اتاق بازرگانی خبر داد و بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال شاهد رشد صادرات گیلان باشیم.

قاسم رضاییان امروز، اول آبان ماه در گفت و گوی خبری، با اشاره به تعامل خوب اتاق بازرگانی استان گیلان با مسئولان به ویژه استاندار و معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل صمت، اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان گیلان با بیش از 2700 نفر از تجار و بازرگانان ارتباط برقرار کرده که معادل 80 درصد است فعالان بخش صادرات است.

وی چند نرخی بودن ارز را یکی از مشکلات صادرات دانست و افزود: برخی سوء مدیریت ها در گذشته موجب دلسردی تجار و بازرگانان شده بود که هم اکنون شاهد ساماندهی تجارت خارجی با محوریت صادرات هستیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان، این استان را دارای پنج گمرک دانست و اضافه گرد: آستارا یکی از گمرکات مهم استان و کشور است و کالاهای تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تجار و بازرگانان سراسر کشور از آستارا می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد صادرات گیلان تا پایان سال/ لینک شدن تجار به اتاق بازرگانی

پیش بینی رشد صادرات گیلان تا پایان سال/ لینک شدن تجار به اتاق بازرگانی